09
დეკემბერი, 2019 ორშაბათი
07:49 PM
ანალიზი და მოსაზრება
02 12/2019

ტიფლისიდან თბილისამდე

გამოქვეყნების თარიღი: 02.12.2019

ბავშვობაში, დილით, დედების ან ბებიების სხვადასხვა ენაზე გამოძახილები მაღვიძებდა: ქართულად, აზერბაიჯანულად, სომხურად ან რუსულად. არც კი მახსოვს და ვერც მშობლები მიდასტურებენ, თუ რომელ ენაზე ვთქვი პირველი სიტყვა. ის კი კარგად ვიცი, რომ ჩვენი სახლის ზევით მცხოვრები აზერბაიჯანელი ოჯახის ბიჭს ბურთი ჩვენს ეზოში თითქმის ყოველდღე უვარდებოდა.

ავტორი: ლიანა მარქარიანი ვრცლად>>
| ანალიზი და მოსაზრება | პუბლიკაციები
blogi
  • ეკომიგრაციის პრობლემები - ძველი და ახალი დინამიკა

    გამოქვეყნების თარიღი: 2019.05.27

     90-იანიწლებიდან დღემდე. სტიქიური მოვლენების შედეგად, საქართველოში უამრავი ადამიანი დარჩა უსახლკაროდ. სახელმწიფო ცალკეულ ღონისძიებებს ატარებს ეკომიგრაციის პრობლემების გადასაჭრელად, თუმცა, ამ ეტაპზე რთულია საუბარია, თუ რამდენად სწორად არის წარმართული პროცესი.  ავტორი: ილია მეგრელიძე.  მომზადებულია საგან ,,სტრატეგიული წერა ჟურნალისტიკაში“ “ ფარგლებში.  ხელმძღვანელი: მარი წერეთელი.

    ავტორი: ილია მეგრელიძე ვრცლად>>
    ფოტო:
  • სათამაშოები- გენდერული სტერეოტიპები ბავშვობიდან

    გამოქვეყნების თარიღი: 2019.02.07

    ხშირად სათამაშოების მაღაზიები ორ სივრცედაა გაყოფილი, მათი გარჩევა ერთმანეთისგან მარტივად- თუნდაც ფერებითაა შესაძლებელი. ერთი მათგანი ვარდისფერია, მეორე კი- ცისფერი. ვარდისფერ სივრცეში შევხვდებით თოჯინებს, პრინცესებსა და მათ სასახლეებს, ასაწყობ სამზარეულოებსა და ბევრ სხვა ბრჭყვიალა ნივთს- ეს ე.წ გოგონების სივრცეა. ცისფერ სივრცეში კი მსგავსს ვერაფერს ვნახავთ. აქაურობა სავსეა სხვადასხვა სუპერგმირით, იარაღებით, ხმლებით, ასაწყობი კონსტრუქციებით და მანქანებით- ეს ბიჭების სექციაა.

    ავტორი: მარიამ ტალახაძე ვრცლად>>
    ფოტო:
  • რა ხდება მაშინ, როცა თქვენსა და "ფეისბუქის" ურთიერთობაში, მესამე პირი ერევა?!

    გამოქვეყნების თარიღი: 2019.01.30

    დღესდღეობით, "ფეისბუქი" ყოველთვიურად 2.27 მილიარდი აქტიური მომხმარებლით მსოფლიოში ყველაზე პოპულარული სოციალური ქსელია. 2004 წელს დაარსებული პლატფორმა უამრავი ადამიანის ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი გახდა. ის მარტივი კომუნიკაციის, მეგობრებთან მუდმივი ინტერაქციის, სიახლეების გაცნობის, ბევრისთვის ფულის შოვნის ან სასურველი იმიჯის შექმნის საშუალებაა. მეტიც, ხშირად დამსაქმებლები ახალი კადრების აყვანის საკითხს მათს სოციალურ ქსელზე დაყრდნობითაც წყვეტენ. კომპანია Kaplan Test Prep-ის კვლევის თანახმად კი, ფეისბუქ გვერდებს არამარტო კანდიდატის დასაქმებისას, არამედ უნივერსიტეტში აპლიკანტების მიღების პროცესშიც განიხილავენ. ამ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებს შორის "ჰარვარდის" უნივერსიტეტიცაა.

    ავტორი: ირმა კურტანიძე ვრცლად>>
    ფოტო:
  • ალბერ კამიუ-სიზიფეს მითი

    გამოქვეყნების თარიღი: 2019.01.30

    ავტორი: ირაკლი ტოგონიძე ვრცლად>>
    ფოტო:
პარტნიორი ორგანიზაციები და კომპანიები
EVENT CALENDAR
INTERACTIVE QUESTION
ასამბარია?
  • სხვა
  • ხანდახან
  • არა
  • კი
746შეფასებაAjax Loader
WORLD MEDIA
სიახლეების გამოწერა